Q & A

Spørgsmål og svar ifm. nedlukningen
Her finder du svar på mange af de spørgsmål, vi har fået omkring nedlukningen. Den fysiske butik på Strandvejen 19, Aalborg er midlertidigt lukket, når restriktionerne ophører, åbner vi igen.

Webshoppen garncafe.dk

Webshoppen fungerer som normalt. 

Kan jeg få sendt min pakke?

Ja, vi sender som vi plejer alle hverdage med GLS/DAO og PostNord, men du kan også vælger “Afhentning i butik”. Som udgangspunkt afsender vi din ordre inden for 0-2 hverdage. Ellers hører du fra os.

Kan jeg handle i selve butikken i Aalborg?

Nej, butikken er lukket for salg indtil restriktionerne ophører, men du kan afhente forudbestilte ordrer fra webshoppen mandag, onsdag og fredag fra kl. 11-14. Som udgangspunkt pakker vi din ordre inden for 0-2 hverdage. Ellers hører du fra os.

Hvornår kan jeg afhente min ordre i butikken?

Når nu modtager en mail om, at vi har pakket din ordre, står den klar til afhentning i butikken. Du kan afhente på mandag, onsdag og fredag fra kl. 11-14. 

Kan jeg komme forbi butikken for at vælge farver/garn?

Nej, der er kun afhentning af forudbestilte ordrer i butikken. 

Kan jeg kontakte jer for vejledning?

Vi vejleder gerne, send os en mail på info@garncafe.dk. Som udgangspunkt svarer vi indenfor 1-2 dage.

Kan jeg kontakte jer på butikkens mobil?

Det kan du godt, men det er ikke altid vi har mulighed for at svare på dit opkald. Send os i stedet en sms. Som udgangspunkt svarer vi indenfor 1-2 dage.

Kan jeg bytte julegaver i butikken?

Nej, vi forlænger din byttefrist frem til 1. marts 2021.

Kan jeg ombytte varer i butikken?

Nej, men vi forlænger din returneringsfrist når vi åbner igen. Vare købt online bytter vi indenfor returfristen, så refunderer vi beløbet. Du kan vælge selv at aflevere dem i butikken eller sende dem retur.